Hata skolkort

Ja då har man kommit hem från skolan hunnit käka lite och så och kollat runt på mina dagliga sidor som ja måste besöka.

Imorse blev de lite sovmorgon in i duschen och sedan sminkade man sig framför spegeln med dunket av singel och sökande i högtalarna. Jag blir verkligen glad utav den låten :) Sedan lite frukost sedan vänta man på Stefan & Micha. Fick skjuts av dom till stan mycket snällt =)

Sedan skolkort, jag ser ut som en  fyy ne jag vet inte vad. Hemsk blev jag så dom där korten ska jag inte beställa. Konstig fotograf dessutom gillade henne vi hade förra året bra mycket mera :)

Sedan ännu en tråkig lektion och sen hem!

Funderar på att kidnappa min bror snart och åka till affären och köpa något gott som vi kan käka på ikväll till idol. Å då ska de röstas också vill jag lova :)

Längtar efter vecka 43. Då blir de tillbaka på Respons Tryck =) Jag och Lowisa. Världens bästa apu plats :)

Kommentarer
Postat av: Micha

Det blev nog jättebra, du var ju jättefin idag :D

2008-10-01 @ 11:57:37
URL: http://busungeeh.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag har startat en egen insamling till Bröstcancerfonden & hoppas att du vill skänka en slant till forskningen! Denna länk går till blogginlägget, klicka på bannern i inlägget.



http://fittdjur.blogg.se/2008/october/rosa-manad.html



Tack på förhand/Ida.



PS Eftersom jag inte är en storbloggare & inte når ut till så många jag önskat, hoppas jag att du på något vis vil hjälpa til med marknadsföringen. Kanske klistra in bannern i din blogg, eller något annat? Tack.

2008-10-01 @ 17:11:47
URL: http://fittdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0