Jaha!

Blev att göra en snabb ändring på bloggen nu då efter mitt misslyckande! Den är inte klar nu är det alla små saker som är jobbigt att ändra som ska göras. Men de kommer när jag har tid och lust! För nu är ja bara deppig!

Ska fixa lite i mitt rum nu och efter de ta en dusch, får väl grejja lite nu medans Ida är påväg. När hon kommer har jag inte en aning om men snart blir de väl antar jag! Sedan ska man planera vart man ska ta vägen! Vi är öppna för förslag tror jag!?

Ja ska ha skadestånd från dig haha ;) Bäääjbiii! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

vilken fin blogg du har, sen är du väldigt vacker också ^^

2008-09-06 @ 18:23:51
URL: http://endelavmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0