Kärleken!

Vad är egentligen kärlek, är det när det pirrar i magen och man aldrig kan sluta tänka på personen vad man än gör. Är det när man saknar personen hela tiden och bara önskar att man kunde få vara i hans armar.
Är det så att man saknar någon mer på hösten när det är mörkt och kallt ute än när det är sommar?
Tänk en höstkväll ligga inne i soffan ocg kolla på film med massa tända ljus och bara känna varandras närhet?
Det hade varit så otroligt mysigt. Få älska någon och bara sväva runt på rosa moln.

Jag vill verkligen vara singel det vill jag, men fy vad man saknar närheten utav någon annan. Bara en liten flört hade räckt för mig gott och väl men vad vill jag egentligen?
Jag vill vara singel men kan det vara för att jag innte tror på kärlek.
Ska man kanske våga ge allt ett nytt försök?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0