Klockan är för mycket ;)

Vilken härlig dag :)

Plockade upp Micha innan och vi begav oss in till stan och Café Viskan, satte oss ute med varsin kladdkaka och mummsade och hade girltalk =) Tycker det var riktigt roligt! Satt där ett bra tag och röka och snacka skit som vi tjejer är bra på. Sedan blev de cigg och efter de tänkte vi åka hem. Men var inte så sugna så tog svängen om Dennis och sa hej. Sedan blev de stressa hem istället till Idol som började klockan 8. Satt bänkade vid tv och kikade.
Sedan blev de lite andra program innan vi äntligen fick veta vem som åkte ut. Vart en hel mysig dag och de vill jag göra om :)

Får även skjuts till staden imorgon utav Stefan! Tack tack tack massa snällt :) Kan man ju platta håret imon och slippe gå ute i blåst och regn.

Men nu ska ja stänga ner denna skärmen snart och njuta utav 8 timmars sömn de behöver jag! =) För imorgon är ju en ny rolig dag som väntar! Har läxor jag borde göra men inte orkat å skolkort på de, fyy så tråkigt!

Men sov så gott alla!

Och DU, du har mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0