Lördag!

Har varit vaken sedan 9 imorse. Men var inte speciellt roligt att gå upp hade gärna legat kvar. Men men :( När klockan ringde kom min mys katt som ja ska sno en dag ;) Och la sig på min mage och vägrade flytta sig så kelig var han. Efter ett tag var jag tbungen att flytta på honom och efter de åkte ja och hämtade stefan. In till stationen och hämtade hans kärlek sedan hem i spöregnet igen. Nu sitter jag och kollar på tv med mamma men funderar på att göra lite frukost och sedan in samhället igen och krypa ner i sängen haha.

De kommer att vara väldigt lugnt idag antar jag, köra lite å så ikväll försöka träffa Jenny med =) Sedan ska Ida höra av sig snart tycker jag.

Ne jag har inget kul att säga alls...

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Micha

Bloggen blev ju fin, snällt att du ställde upp att hämta mig trotts att jag var på dåligt humör :)

2008-09-17 @ 12:01:05
URL: http://busungeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0