Måååndag!

Ja då var det en ny vecka IGEN! :/

Vart en lugn dag med massa tänkande vet inte varför ja tänker så mycket hela tiden. Men extra mycket efter helgen känns de som iaf! Bra eller dåligt vad vet jag?

Tog en kaffe med jenny innan iaf kände mig väldigt frånvarande men men sån är jag ibland!

Letat som ett as efter en låt och äntligen hittade jag den. Jag och Jennie lyssna på den hemma hos henne när jag var där en kväll. Får bara så glada minnen. När vi dansade runt i hennes storrum och kasta kuddar på hennes stackars kille som låg och sov på soffan! http://www.youtube.com/watch?v=c6MRYLWJb1o där är den iaf ja tycker man blir glad av den på något sätt men ändå inte!

Fan ja ska nog sluta tänka så mycket, bara snurrar i huvudet vill bara få ut alla tänakr jag har men de är verkligen inte lätt. Bara säga allt som man tänker till någon som kan hjälpa en med svar på alla konstoga frågor jag har. Tänk om livet ändå kunde vara lätt? Ja då hade väl allt varit underbart!

Och dig ? Jag tänker på dig hela tiden? men varför????? Vad har du gjort med mig efter så kort tid ändå? Känns de bra eller inte? Gaaaaaaah ja blir helt jävla galen snart!! Skratta eller gråta? Vill bara få ut alla känslor som jag har inom mig skrika rakt ut där ingen hör mig.

Ne ja vet fan inte om jag orkar mer, nu ska ja sova och tänka tänka tänka som vanligt. Vill prata ut med någon? Någon som vill yssna på mitt snack?

Bilder från helgen finns på bdb KickiLiiten

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mig kan du prata med gumman, bara att ringa eller vad som helst. Lyssnar gärna <3

2008-09-23 @ 07:44:46
URL: http://jennythoren.blogg.se/
Postat av: Ida

du kan och får komma precis när du vill, det vet du. och vad jag vet, har jag aldrig gett dig några råd du har dött av :) Jag älskar dig.

2008-09-23 @ 14:07:24
URL: http://iiidanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0