Måndag!

Ny vecka nu då, den har väl iaf börjat bra. Efter att varit i skolan och fått slutat 3 timmar tidigare så åkte jag iaf hem. Träffa Josse på bussen så snackade lite skit :) Sedan hem och käkade och efter de till Frida Christopher & lille Philip. Hade en riktigt trevlig kväll. Jag och frida spela buzz och sjöng sing star vi äger verkligen på det! Ja lovar alla deras grannar hörde nog också oss och stackars killar som skulle ligga uppe och sova. Dom lyckades nog inte så bra :( Förlåt men vi var tvugna! Åkte hem strax efter halv 10 och slängde mig vid tvn direkt och slöade, borde sova men har inte kommit så långt än konstigt nog :)

Haha måste bara berätta att ja och min lillebror satt och kolla på massa vidoefilmer igår. Och en utav dom va BARBAPAPPA haha jag älskade de när jag var liten. Haha måste nästan se dom filmerna en dag och ja jag är 18 år och tycker om att se sånt där gammalt ibland :)

Måste börja med mina nedräkningar snart med haha! Älskar ha koll på tider datum osv.

Men nu ska ja krypa ner i min säng tror jag allt ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för tipset :) Ja, jag vill nog ha den mer diskret så skuggning blir perfa :)

2008-09-09 @ 13:31:29
URL: http://fittdjur.blogg.se/
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Jag älskar att titta på såna filmer som jag tittade på när jag va liten jag också : )



När kommer du nästa gång då? (A)

Puss!

2008-09-09 @ 16:47:57
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0