Mysdag ;)

Sådär hemma från skolan för ett tag sedan har hunnit äta och skjutsat iväg bror till en kompis. Skulle gått ut och röka men hamnade här lite först och tänkte skriva om min tråkiga dag!
Camilla min älskling sov ju här i natt. Hon säger att ja pratar i sömnen :O hmm de kan inte stämma! =/
Efter en lugn morgon blev det att halvspringa till bussen för att komma till stan. Började 12 idag så det var en skön sovmorgon som följdes av två tråkiga lektioner. Religion och Naturvetenskap eller något? Mitt minne sviker som vanligt.

Träffade Tessan & Ellinor på bussen hem så satt och tjöta skit med dom trevligt.

Och ja som "någon" kommenterar hela tidne ;) Så äter jag jävligt mycket pizza och max osv men de är bara för att ja tycker de är så jävla gott ;) Och man får väl unna sig sånt när man känner för det? Kanske lite väldigt mycket för ofta :)
Och håller mig i form vet ja inte om jag kan säga att jag göt för jag har aldrig tränat i hela mitt liv, tycker det är något bland det tråkigaste som finns. Men ja har faktiskt bestämt mig för att gå ut och gå lite oftare. Och det började ju bra idag iaf ;) Gått till och hem från bussen så där har ju nästan 1 timmas "träning" haha.
Får väl se hur länge jag håller detta löftet!

Så vad händer ikväll nu då?! Ta de lugnt eller ut igen kanske och springa lite med grannen, vi skulle ju börjat med de när ja börja skolan än så länge har vi gjort det noll gånger =) Sedan blir de nog lite film och så med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0