Nytt inälgg med äcklig huvudvärk.

Haft en helt okej dag idag! Tycker den varit bättre än vad jag väntat mig. Vart i studion från 11 till halv 3 nästan Sophie kom även och vi hade de lite roligt :) Blev inget seriöst inspelat men får se vad läraren säger om de ;)
Sedan hem och mamma kom hämtade mig jag fick köra och mamma öppna en öl så nu är hon och festar loss och jag har vart barnvakt. Syskonen har varit ovanligt snälla så det har vart roligt =)

För 3-4 timmar sedan fick jag sådan äcklig huvudvärk bara vet inte vart jag ska ta vägen och alvedon hjälper verkligen inte de känns hemskt. Lägga mig under täcket där det mörkt och tyst!

Fick höra väldigt roliga saker av min bror innan haha 5 år och helt borta ;)

Jimmy säger till mamma " Mamma du måste köpa ny säng till mig, sängen knarkar" Haha han är go. Vilket sängen gjorde va att knarra =)

Satt och pratade nyss om när alla fyller år.

- Jimmy : När fyller jag år.

- Jag : I april.

- Jimmy : Nej nej nej ja fyller å i ajuni!

Ja kan någon berätta för mig vilken månad de är ;)



Ne ska kika tv nu. Inget kul att säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0