Onsdag + Tryck

Haft tryck i skolan idag vilket jag tycker är bäst! Alltid roligt, gjort färdigt trycken nu till våra tröjor som vi skulle fått igår men inte kommer förän vecka 40 bara för att en jävla båt är försenad! Men vad ska man göra!!!
Anna å dom har målat i digitalrummet idag blev lite fräschare och vi har städat som idioter så de var hyffsat fint när vi lämnade salen idag hoppas de är lika fint när vi kommer tillbaka på måndag bara! De tror jag INTE!

2

På lördag ska vi till Jessica :) Skrev en lång handlingslapp innan med massa dricka som ska inhandlas! De blir inga öl denna helgen inte utan massa annat gottit!  Längtar såå! De kommer att bli roligt tror jag! Får la se om de finns en bonus med också ;)

Snart är det idol! Och efter de Filip & Fredrik! om de nu heter så haha! Bra program iaf som måste ses =)
Efter de ska ja nog sova eftersom att det är en lång dag imorgon! Med massa pill saker som ska göras! SUCK!

Vill ha fredag och det är nu!!!!!

Kommentarer
Postat av: Micha

Så sant, så du ska till Jessica på Lördag? :) Då kanske vi ses . . Kram :)

2008-09-17 @ 21:07:25
URL: http://busungeeh.blogg.se/
Postat av: stefan

hej.hur går det med mina byxor??ingen panik...men jag undrar,,,ha de gött

2008-09-18 @ 00:13:01
URL: http://busungeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0