Regn regn regn...

Kommit hem från skolan nu precis slängt i mig lite mat och tänkte uppdatera min tråkiga dag.

Imorse i skolan lekte vi konstnärer mitt blev ult som fan men det var kul att bara kladda. Efter de blev det svenska där man bara satt kändes de som men lektionen rusade ändå fram. Efter de blev det ljud. =) Gått igenom programmet ja kommer använda så nu kan man iaf det utantil och när jag vill nu har jag studio att spela in i grymt roligt. Jag och Nicklas fick även spela in en låt så man kommer höra hur man förändras genom året nu som kommer gå.
Nästa vecka blir de lite röstträning öva bort saker som inte ska finnas där och lägga till lite nytt. Så då blir de sjunga sjunga sjunga och jag älskar det!

Sitter bara hemma nu och ska snart gå in i duschen har ingen bil idag förän sent ikväll å ja som skulle hälsat på lite folk idag men det blir inget med de. Får se hur kvällen slutar iaf!

Får se hur det blir imorgon också. Jag vill men fan att man går så länge i skolan.

Ne nu ska ja vara duktig och duscha sedan städa mitt rum så man kan ta hem folk utan att skämmas haha. Iofs älskar Johan att gå igenom allt som ligger i min soffa =P Förstår inte varför dock haha! Ne nu ska ja sluta skriva en massa skit.

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: bloggare på icedaniel.se

Har du lagt ner bloggen eller ?

2009-07-07 @ 01:43:53
URL: http://www.icedaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0