Tisdag!

Började denna dagen med en lång sovmorgon och ändå lyckades jag försova mig haha. Så vid kavrt i 11 va de lite panik så fick leta upp mammas cykel och cykla till bussen idag eftersom det går bra mycket fortare än att gå :)
I stan mötte Camilla upp mig den busen sedan tog vi bussen till skolan!
Känns ibland som att det är krig mellan "oss" och jag bryr mig inte bara roligt ;) Alltid kul med spänning.

Efter en hyffsat kort dag i skolan så satt vi nere hos Allan och beklagade oss en stund sedan blev det hemfärd.
Väl hemma så hade mamma gjort jätte god mat mumms.

Och nu sitter jag här. Lillebror kollar på Pettson & Findus så ja sitter här och lyssnar!

Du vill visst gå och fiska! Du vet bara inte om de än ; Findus! Haha roliga kommentarer de där!

Glömde nämna en viktig sak igår tror jag! Haha att jag städade mitt rum och kände mig lite duktig så va bara tvungen att nämna de.

En skrämmande lapp jag så i skolan idag var att vi ska prova ut studentmössor den 25 =/ Tiden rusar ju iväg men de är nog också underbart! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0