Tisdag! <3

Betyder att det snart är fredag! =) Jag längtar som fan vill jag lova så underbart!
Haft slö dag idag. Började halv 1 idag men jag och Camilla lyckades komma försent :/ Och självklart skulle rektorn vara med på den lektionen va lite pinsamt men de fixade vi bra! ;) Var väldigt delaktiga idag iaf haha kändes de som! Efter de blev de navet! Pratade om rymden stjärnor och planeter! Lite intressant men ja fick sån jävla huvudvärk rummet bara snurra ibland kändes de som! Hemskt är de!

Nu har jag varit hemma ett tag iaf! Hunnit äta och kollar barnprogram nu med Jeppe & Jimmy är barnvakt eftersom mamma är på möte. Ska lägga mig tidigt ikväll också! Man mår så jävla bra när man vaknar dagen därpå då och har sån energi ;) Imon ska jag & Lowisa trycka våra tröjor, men om något blir fel så får ni skylla på läraren ! Rött & Vitt blir de kommer bli nice som fan hoppas jag! Ska försöka hinna trycka ett par byxor också!

Ne nu ska ja ringa och sedan slänga småkillarna i säng :)

Något bra på tv ikväll?

3

Kommentarer
Postat av: Anja

fin design

2008-09-16 @ 21:30:56
URL: http://anjaslillablogg.full.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0