Torsdag <3

Sådär har gjort en massa idag känns det som, dagen har varit underbar om ja får säga det själv. Glada vänner med en massa skratt och att sedan få komma hem till en älskad familj är ju riktigt skönt.

Mötte Lowisa imorse och vi begav oss till skolan med lite lektioner. Hade visst redovisning idag och jag fick VG =) Hade jag inte räknat med alls men gladblev jag för det självklart! Sedan så blev de lite käk och sedan ljud. Jag och Lowisa satt i studion blev riktigt bra tillslut =) Kan nog sitta i en studio en hel dag utan att tröttna! Älskar det! Kanske är det därför dagen har varit så lyckad som den varit!

Mamma mötte mig vid bussen och vi var och hämta mini och köpte en bukettblommot till grannen som fyllde 60 idag ;) Jennie Daniel Jörgen & Amelie var också med på den. Sedan hem och jag är väldigt lat av mig så mamma tvättar mina kläder haha men hon tvättar för fort ;) Hela bordet fullt av mina kläder! Men ja tror mamma tycker att det är jag som inte lämnar tvätten till henne i tid ;)  Nu är garderoben knökad iaf och inte ett skit får plats där inne mer. Ett tecken på att det är dags att rensa ur lite.

Sedan dunka vi musik i köket och efter massa galen musik och dans och linus satt på sig hörlurar och startat sin mp3 så blev det tillslut att öva på julsånger ! Haha hittade en skivka vi bränt förra året! Då blev Linus sur och  stängde av allt ihop istället! Då var lyckan över ;)

Nu väntar jag på att mamma & Jesper ska komma hem så att jag får bilen. Hon borde vara här vid 7 tiden skulle jag tro? Om dom inte är som små sniglar!

Förövrigt så är min siffra nere på 1 nu ;) Coolt äre =)

Nu ska jag ta mig en snabb dusch och sedan bege mig.

Sist ja skrev i min blogg att jag var väldigt lycklig så blev dagen efter ett helvete så ja tror ja skippar att säga att jag är lycklig haha! ;)

Kommentarer
Postat av: :D:D:D

Frölunda förlora igen , tänkte du ville veta om det

2008-09-18 @ 22:01:18
Postat av: Hanna

kicki?:) du får designa min blogg;) så jag frå MVG i bild:)

2008-09-21 @ 15:22:04
URL: http://hannalundqvistnittiotre.blogg.se/
Postat av: Hanna

kicki?:) du får designa min blogg;) så jag frå MVG i bild:)

2008-09-21 @ 15:22:06
URL: http://hannalundqvistnittiotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0