Torsdag!

Guud vad dålig ja är på att skriva nu då? Haha men de blir väl kanske lätt så!

Har iaf varit å kikat elfsborg å så med Camilla! Så härligt att dom vann och vi hade faktiskt riktigt roligt ;) han skälla ut Johan med, men de va inte meningen ! Va bara så stressad och orkade verkligen inte och kunde inte prata i telefon då! Men tack för att du tänkte på mig då iaf!

Igår var de lugnt iaf! Var hemma hela kvällen pga av att ja inte mår hundra bra. Åkte till skolan idag men hoppade sista lektionen, kan inte ställa mig och sjunga nu när halsen är helt fuckad. Sån hosta jag har! =/ Så hoppas inte de gjorde något tror nog allt han förstår mig där lite iaf! ;)

Ska bädda ner mig i en go filt snart tänkte jag och kanske slänga på en film så man blir frisk till imon vill inte vara sjuk när de är helg.

Och jag har kommit på att världen är sååå liten. Micha du brukar vara här och ja brukar träffa Koffe ibland och ni "känner" varandra ja tyckte de va lite roligt. Då kanske du vet vem Niklas är också ;) Fast iofs så är de väl så att boråsarna känner boråsarna så är ju inte konstigt om ni vet vilka varandra är men ja räknar dig som en Boråsare ;) Sorry hehe!

Får väl se mår ja bra imon så blir det förhoppningsvis Kalmar för min del! =)

Grattis till P som klara något väldigt bra igår med =)

Nu ska ja fixa min älsklingsflickas blogg ;) <3 LOVAR att skriva sen haha!

Kommentarer
Postat av: Micha

Haha Jamen Kalmar är nog värre, här vet alla vad du gjorde igår som du själv inte visste om :) haha . . Nämen, ska du till Kalmar imorgon? Dumma dig, jag åker till Borås imorgon ju! haha . . så lite så, du är kändis ju, klart jag lägger upp din låt då :D

2008-09-25 @ 20:42:11
URL: http://busungeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0