Tryck B

Har haft tryck hela dagen idag jag tycker det är grymt roligt faktiskt, men jag började ändå dagen med att försova mig jag skämms ;) Camilla väckte mig strax efter 7 så va bara att cykla bort till bussen och sedan igenom regnet ta sig till skolan. Väl där så hände de inte allt för mycket! Väldigt lugnt. Gick igenom offsetten lite mer så nu kan ja faktiskt den ;) Lite småfix och sedan skulle vi ställa in för ett arbete som skulle göras men då rog vi en lång lunch på tant grön =) Satt och snacka skit med flickorna !
Sedan satt vi väl bara av tiden i skolan ställde in jobbet eller ja halva :) Sedan hemfärd.

Varit hemma sedan 4 drygt nu och inte gjort så mycket ännu. Hunnit äta och snacka en massa skit som vanligt med mamma och bror!

Nu ska ja iaf leta upp papprena på min telefon få se om man har någon garanti kvar eller om det blir att införskaffa sig en ny! =/ Hoppas inte det faktiskt... Skulle bli jobbigt. Och dyrt :o
Köpa digitalkamera med =) De vill ja ha tralala!

Hmm ne om man ska göra ett ryck kanske?

Hitta massa fina kläder idag med :o Måste köpa =)

Kommentarer
Postat av: Ida

synd att jag inte är i stan då ;) med andra ord kanske du får anställa mig i helgen om du inte hittar ngt :P

2008-09-10 @ 17:16:55
URL: http://iiidanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0