Vilken dag!

Haft tryck idag vilket är väldigt kul tycker jag! =) Hade massa genomgångar första delen av lektionen och det var ganska kul och man fick massa goa garv. Efter de blev de att gå och köpa kaffe tack Camilla men de var de äckligaste kaffe jag någonsin druckit så inte fan drack ja upp blää ;)
Sedan till skolan igen och gjorde väl inget speciellt. Jag och Markus åkte och skulle hämta våra nya kläder som vi ska få =) Men de slutade inte så bra. Allt var helt fel, det var fel byxor dom beställt och alla blev väldigt sura över detta kan jag ju lova.. Allan ringde och klaga lite men inte hade dom gjort fel. Åkte tillbaka även Allan följde med och då får JAG skulden för att kläderna är fel? Hur kan det stämma? Jag har aldrig pratat med dom och inte sett deras fula kataloger, Fy FAN aldrig mer köpa kläder där.

Sedan åkte vi iaf och köpte två flak med dricka så vi har något gott när Allan pratar för mycket =) Sedan blev de baken och tillslut hem!

Efter att gått hem även idag (känner mig stollt) så var my här =) Längesedan man träffade henne. Sedan kom Johan hit en stund och tjöta skit! Lite kul var det allt =) Ikväll blir det lugnt :) Ska kolla idol haha ja tycker de är kul att se dom som inte kan sjunga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0