Vilken helg =/

Har verkligen inte orkat skriva blogg denna helgen allt har varit hur galet som helst!

I fredags var det lugnt eller ja ganska iaf var meningen att ja skulle sitta hos Jennie & Daniel på kvällen och ta de lugnt, men planerna ändrades ganska fort. Hämtade Stefan & Micha och skjutsade dom till grannarna sedan skulle jag bara hem och byta bilnycklar de skulle jag aldrig gjort ;) Blev att man åkte in till stan och upp till Jerry satt å spela tvspel innan dom skulle ner till stan och krogen. Sedan hem igen och till Jennie en stund sedan hämta nästa :/ Körde hem Stefan å Micha sedan till stan. Och vid halv 2-2 skulle jag köra hem Jörgen + 2 det var då kvällen blev helt störd.... Åkte in och dom skulle självklart ha mat, men visst tänkte jag vore ju kanon för ja skulle ju ända plocka upp Ida vid Grand. Vet inte hur länge jag stog där, Jörgen och Robin han å äta jag han å röka aldeles för många cigg och bli allmänt irriterad. Var hemma riktigt sent sedan och decka i sängen väldigt skönt.

Igår var de iaf en lugn dag! Hade lovat att köra Jennie på kvällen bara =) Träffade Sabina och satt å tjötade skit sedan hem till Dennis en stund annars hände inte mycket. Busade endel med Ella också ;)

Nu är jag nyvaken och funderar på om ja ska röka eller inte! =/ De ser kallt ut ute och magen kurrar efter mat men jag orkar inte slänga ihop något :)

Vad ska man hitta på idag nu då? FÖRUTOM att köra bil.... Fy fan för att få körkort :/ =)

Kommentarer
Postat av: Badh

Färjestad - Frölunda 2-1

2008-09-28 @ 23:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0