Full fart hela helgen <3

I torsdags kväll så åkte jag och Jenny och hämtade Niklas i Mölnlycke. As kalas kul! Jag och Niklas spela wii och kolla tre kronor hela natten! Lite smått kul!
På fredagen var vi med Jenny och Jim, kolla fotboll och handla inför toarpakampen osv :)
Hela lördagen bestod av fest kan jag lova =) Började dricka vid 07.30 sedan ut i skogen och gå. Niklas tyckte vi var tråkiga tillslut och sprang iväg men vi andra hade kul ändå! Var väl ca 14 stycken som gick ihop men delades i två senare lite tråkigt.
På söndagen fick jag snällt köra hem Niklas, var så sjukt trött så stannade och sov hos pappa men det var mys.

Idag har man iaf haft två stycken redovisningar som faktiskt gick hyffsat bra! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra! Är lite rastlös och jag har typ inget att plugga heler. Blir en rökpaus snart i vilket fall som helst!

Jenny vi ska åka utomlands <3

Jag har den bästa som finns, min underbara Jenny. Vad skulle jag gjort utan dig?

Bilder från toarpakampen finns på facebook :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0