Jahopp..

Kanske ska skriva blogg då! Viil inte men blev tvingad haha!

Som sagt så är jag singel IGEN! Så äckligt lurad blev jag. Denna lilla pojke hade två förhållanden samtidigt vilket vi INTE gillar. Men jag ä glad att ja fick reda på de tidigt iaf. Fast iofs är en vecka aldeles för mycket de också. Utan din hjälp kanske jag aldrig fått reda på något :/ Men men, nu lever vi livet ist. Ligger mest och deppar men han så otroligt underbara vänner som stöttar mig nu! Jenny Eddie & Ida är helt klart guld <3 Utan er så går det inte.

Igår lekte jag med Camilla hela dagen, var väl meningen att de skulle bli en kaffe men de sluta med att vi va taxi haha. Var lite överallt och även i Kinna där ja träffa min älskade Eddie då blev jag glad :) Underbara vän.

Sovit hela dagen idag tills min Jennypenny väckte mig, va nog lite off i telefonen men ja va ju nyvaken sry.

Sedan kom Ida, satt och kolla massa gamla kort och läste min gamla blogg på lunar haha de va massa kul. Sedan kaffe på donken och prata en massa sedan åkte vi till Johan och sa hej där även Camilla var ;) haha lite kuligt tycker jag.

Sedan har de väl inte hänt så mycket mer. Eller JOOO! Igår bestämde vi datumet för bröllopet kommer bli naaajs :) Du & Jag forever and ever. Va inne i huset ja ska flytta till också. Riktigt fint. Första gången jag var där igår så lite nervöst var de allt. Men han sa att ja inte fick säga att de va mitt förän efter våran dag <3 Får väl gå med på det då! Mamma tycker iaf han var en bra kille! Ändå hon som vart med och bestämmt :)

Kommentarer
Postat av: Ida

lunarstorm is the shit :P

2009-04-06 @ 02:39:28
URL: http://iiidanilsson.blogg.se/
Postat av: lol

förbli singel

2009-04-08 @ 15:08:49
Postat av: fanny petersson

urch! vilket svin! du är värd bättre!

2009-04-14 @ 09:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0