Sooool <3

Vaknade vid halv 11 idag utav att min Jenny ringde och väckte mig! Lite skönt sedan på med bikini och ut i solen direkt efter det! Solade i nästan 4 timmar sedan kom mamma hem så då gick vi in och åt. Sen ut i solen igen och dricka kaffe. Nu är jag trött på solen och får panik av värmen haha men ja ska bara skriva lite sedan ska ja gå ut igen! De är ju sommarväder ute och då kan man ju inte sitta inne =) De funkar bara inte!

Igår så kom Johan & Macke hit fick tio röda rosor utav Johan hur gulligt är inte de då? Underbara vän <3 Sedan drack vi kaffe och tjöta massa skit bara! Alltid trevligt.

Vad händer ikväll då? Kolla lite tre kronor kanske och skriva tre olika texter. Ahh de får nästan bli så! Har bara 10 avsnitt kvar nu :(

Ne kaffe sol & cigg väntar på mig ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0