Studentklänning <3

Efter skolan idag så mötte ja min Jenny i knalle :) Spranf runt i massa affärer och kolla efter en studentklänning! Hittade världens finaste sedan, jag är såååå nöjd. Sedan skulle vi kolla skor med, mest för skoj skull tänkte jag men ja hitta skor till både balen och studenten så det inhandlade vi också! Shit dom ja ska ha till balen är jag förälskad i. Heeeta är dom vill ja lova <3 Sedan blev de systemet, vill ha lite annat och varva mellan ölen :) Sedan blev de fanta på mcd haha kändes ovanligt att inte köpa kaffe men gott vare :)


Nu kom ja precis hem från knalleland igen, drog med min bror in till stan eftersom ja hitta as snygga kläder till hans konfirmation. Så det köpte han. Kan ni tänka er att JAG fick bestämma allt :) Och han är nöjd också de är inte dåligt ;)


Sedan fick ja ett roligt telefonsamtal av Jörgen! My ska inte med på toarpakampen vilket betyder att min Niklas kan följa med! Hoppas verkligen han kan nu också! Men han är okontaktbar eftersom han spelar cs den lilla nörden! Får vänta tills senare :)

Även varit hos grannen och planerat lördagen lite! De kommer bli så jävla roligt ni anar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0