27,7 <3

Satt i käket halv nio imorse och åt frukost med minsta bror Jimmy. Kollade hur varmt det var ute och då var det redan 27,7 grader. Vilket betyder att det bara kommer att bli varmare. Så underbart & jag är ledig så får passa på att bli lite brun igen kanske? Jag har ju väldigt lätt för de =)

Kom att tänka på en rolig händelse igår när ja skulle sova. Måste ju helt klart bara berätta den. Inte för att jag kommer ihåg precis ordagrant nu men ändå ;)

Han - Killen på msn
Jag - Jag
Hon - Tjejen på msn

Hon : Jag har färgat mitt hår ljust för din skull =)
Han : Jasså :$?
Hon : Ja för du gillar ju blondiner =)
Han : Så gullig du är :'D
Jag : MEN HALLÅ! (asgarvar) Du gillar väl fan inte blondiner?
Han : (Asgarvar) Haha neeeeeeej! Brunetter ska de va ;)

Så fel de kan bli asså <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0