Anonym ;)

Vilken slö dag de blev ändå! Tror att det behövdes, legat i soffan hela dagen och funderat över mitt liv då de gick upp ett ljus ;) Så när moster kommer hem ifrån Helsingborg ska ja prata med henne om en grej ;)

Vart i stan en sväng också och hämtat bror sen åkte vi förbi Bella och tog en cigg med henne, eller jag gjorde de. Bror satt kvar i bilen och lyssna musik!

Sedan hem och kolla ngn kass film med mamma. De är rätt skönt att kolla på film då man vill att tiden ska gå. Men aa nee inte riktigt min grej ändå!

Imon blir de stan en snabbis och kolla lite grejjer sedan får vi se om de blir ngt på kvällen eller inte. Just NU känner jag verkligen inte för de men vem vet hur man känner imorgon?

Ska gå ut och ringa bejbi nu och ta en cigg sedan försöka sova med alla tankar i mitt huvud. Kan de inte bara bli måndag snart?! Saknar Eddie så otroligt mycket och behöver verkligen honom nu! Vi ska ha den bästa dagen någonsin då =) Aww <3

Å just de anonym? Måste vara roligt att kommentera anonymt ändå va? Ja tycker helt ärligt inte man slänger iväg en kommentar om man inte står för det man skriver så därför publiceras inga anonyma kommentarer. Själv så står jag exakt för de ja skriver och behöver inte va anonym de är fegt! Annars kan man ju kommentera anonymnt (tror man) men bara råka glömma ta bort länken till sin egna blogg! Då är man smart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0