Crazy Night <3

Jag och Bella åkte runt lite överallt igår och hälsa på folk. Först hem till mig å hämta nya skor å mammsen hade satt på kaffe så blev de lite godis på de med ;)Sedan träffade vi Linda & även Johan å Grönman! Sedan till Janina där började planerna smidas <3 Upp till Janina fort fort  sedan satt vi i en bil på väg till High Chaparall ;) Var på Salonen och sedan in på området och fotade en massa, vilka kort de blev haha och fan va kul vi hade.
Det är impuls grejjerna som är roliga.

tror iofs Bella & Janina tyckte ja va lite osocial på vägen ner, dom prata med mig men ja hörde inte, jag var inne i min konversation med Eddie. PUNKT! Haha.

Var väl hemma vid 4  imorse då hade man varit vaken ett braa tag eftersom ja jobbade igår också deckade i sängen bumms. Men Bellabus ringde och väckte mig idag vid 3 tiden tur det! Så nu ska ja hoppa in i duschen och se vilka äventyr det blir idag <3


Kommentarer
Postat av: izabellah

Haha heelt underbart :) <3

Punkt! Aa det må jag säga (A)

2009-08-06 @ 20:58:15
URL: http://izabellak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0