Cykla är inte min grej PUNKT!

Sådär en arbetsdag till avklarad nu 'r det bara tre stycken kvar =( Sedan är man arbetslös. Imorse när ja skulle till jobbet trodde jag nog på fullt allvar att jag fortfarande hade bil så varför stressa? Haha men i sista minuten kom ja ju på att cykeln är min nya bästavän. Sålde en rostig bil och fick ist en rostig cykel? Bra byte?
Men men stressat runt idag på jobbet gått på allt som allt tre olika scheman. Så full fart =) Dagen försan på en blinkning!

Nu har ja kollat bil ringt på några men inga som lockat sådär jätte mycket! Nu ska ja ut och ta en cigg sedan in i duschen och sedan till staden med Ida för idag blir bion av med Robbin & Eddie. Nu har vi iaf biljetter!

Så om man kanske ska skynda sig lite nu då? =) Tjing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0