Duuuunka!

Såja, städat bilen invändigt idag de blev så fint så, fick en melongran a minsta bror också så snällt. Så nu luktar det Kicki i bilen =)

Efter ett tag kom Jossan Fredrik & lilla Emma hit. Fredrik hjälpte mig att koppla in min stereo, slutsteg och basar =) Jag säger bara hjäääälp vilken skillnad det är på basen ijämfört med hur de lät i min golf. Trodde ljudet skulle bli sämre men det belv det verkligen inte! Snarare 100 gånger bättre. Har inte kopplat in mina högtalare ännu. Inte riktigt kommit på hur vi ska sätta dom eftersom de inte är uppbyggt på samma sätt i denna bilen som den förra. Men väldigt bra orginalhögtalare ändå måste jag säga =) Kicki är nööööjdast ;)

Sedan åkte ja hem till Jossan & Fredrik och bjöd dom på pizza. Tack till Jossan som låna ut sin pojke en stund och tack till Fredrik som var snällast och hjälpte mig. Sedan hem till Jörgen fort sen till stan och tillsts hem till Pierre och tog en cigg med honom!

Nu blir det sängen så man orkar jobba imorgon! Är även väldigt nyfiken på att se mitt nya schema ;)

Såå gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0