Eddie älskling Norberg <3

Sitter hemma hos Bellabus nu! Hon är i duschen såtänkte slänga in ett inlägglite fort =) Jobbat idag ockå soma vanligt. Lite gött pengarna bara rullar in!
Sedan va ja på kalas hos Morgan =) 1 år kvar till gubbe ;) Haha! Jättegod smörgåstårta + tårta =)
Sedan hemfort för att bror skulle iväg och träna, så ja kom inte riktigt iväg när ja ville till Bella eftersom det stog en släpkärra framför med min bil med crossar & cyklar på =( Men men.

Bellabus har bjudit på gott kaffe och kaka hon gjort själv ;) Haha eller?
Vet inte vad som händer sedan faktiskt.  =) Den som lever får veta!

De bästa av allt än så länge idag var iofs mina godmorgon sms jag fick utav Eddie! <3 Han gör mig gladast! De gjorde han igår också efter vårat långa samtal. Jag älskar honom och han älskar mig och INGEN kommer kunna sklija oss åt eftersom vi är bäst av alla. Allt han sa till mig igår gjorde mig gladast, han vet hur  man lyckas. Och att veta att man kan komma till honom när man vill oavsett vem som är där och även om han har dejt eller va fan som helst gör mig glad. Det är äkta vänskap. Höööög prioritering ligger jag på! Samma som han gör för mig. Nr 1 för varandra <3 Det är precis så som det ska vara! Och längtar till på måndag då jag ska få träffa honom =)
Låt veckan gå fort!

Ne men hmm inget mer att skriva så nu får Bella bli klar <3


Kommentarer
Postat av: izabellah

Hihih.. Aa jag bakade den helt själv på preem och satte den i en förpackning (A) hihi



Yepps den som lever få veta.. haha Överallt och ingenstans igår hahah (A)

PB feat Kicki iligalt in high chaparral :O oooups..

2009-08-05 @ 10:26:05
URL: http://izabellak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0