En natt hos Kim =)

Vid 01.30 begav jag och Ida mig mot staden och plockade upp Eddsan sedan raka vägen till Kim där även Robbin (bror) & Wallman var =) Satt och lyssna massa musik. Och jag säger bara en sak Robbin du kommer lyckas. <3 Och när den kommer får syster ny bil ;)
Mycket garv och ont i magen, försvunna personer och nattens höjdpunkt. Kims helt underbart otroligt goda KAFFE kunde ju inte annat än älska de.
Så samma tid & samma plats imorgon har utlovats utav Kim och samma goda kaffe <3

Bilder lägger jag upp imorgon lovar =)

Robbin visade även att han var trött :
- Vem är din kompis? Är han musikkompis?

Vad som egentligen skulle stått var :
- Vem är din kompis? Är han musikkunnig?

Vi har även fått reda på att killar gillar brudar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0