Frally är såld.

Jaha där var frally borta. Var lika bra eftersom han var nära döden =P Fick lite pengar och nu letas de bli som faaaaaaaaaan. Både Robbin & Jörgen hjälper mig nu massa. Så vi får väl se om ja hittar en ny liten pärla inom snar framtid.

Efter att haft damp hela kvällen nu så kom Ida och hämta mig iaf. Hur hon våga de vet jag inte med tanke på alla saker hon skrev till mamma men okej ;) Tog en kaffe på donken mr BITCH var där moaha. Sedan hämta vi Robbin & Eddie och körde hem dom. Sedan fort hem till Mysan å nu är jag hemma! Ska sova nu eftersom det är jobb imorgon... Vill inte direkt CYKLA till jobbet men vad ska man göra? Damp på allt säger jag bara!

Men nu får de som sagt bli sängen :(

Kommentarer
Postat av: Ida

Äsch, jag är inte rädd för dig. Du har hotat med att döda mig många gånger, synd att säga att man är van ;) Just därför utmanar jag ödet genom att fråga om cykelturen till jobbet var behaglig idag?

2009-08-19 @ 08:48:59
URL: http://iiidanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0