Frally = Blocket
Bilen gick inte igenom bes.. Så Ida ska vara glad att hon lever. Jag kan väl inte säga att jag är gladast då jag inte har råd att fixa felen. Lite för dyrt för min lilla plånbok =( Vet inte vad ja ska ta mig till, vill verkligen inte sälja bilen för den är så jävla underbar att köra.

Men nu har jag tyvärr inget val, så nu får vi se vem som köper den eftersom min kärlek ligger på blocket ='( Letar för fullt efter ny kärlek nu, men de kommer bli svårt. Att hitta någon som man verkligen vill ha. Allt mitt ljud ligger utspritt överallt hemma och jag har varit en tickande bomb hela dagen.

Haft massa tjaffs å skit hemma hela dagen också som inte varit allt för kul. Men kan folk inte bara hålla sin jävla käfft stängd så får personen i fråga skylla sig själv. Ne stackars Ida som får stå ut med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0