Glädjetårar <3

Jobbat idag, kan ju inte direkt säga att de var jobbigt att gå upp imorse! Så utvilad som jag var! Jobbat ihop med Martin idag och glassat runt =) Världens slöaste dag heeeelt klart!

Sedan hem väntar nu på att maten ska bli klar ;) Så slänger in ett snabbt inlägg innan dess!

Suttit och beklagat mig för Bellabus ett tag nu och hon har fått mig att tänka till både på det ena och andra. Känns faktiskt bra att få prata av sig ibland. Så länge man gör det med någon som man vet bryr sig! Tack hny <3<3<3

Sedan fick ja de där smset också. Inte hört av * på väääldigt länge. Trodde personen gått upp i rök, men sedan fick jag ett sms. Jag blev så otroligt JÄÄÄÄVLA glad. Blev helt tårögd och visste inte vart ja skulle ta vägen. Visst det kanske låter löjligt men wiiiie går inte att beskriva känslan <3

Efter maten blir det iaf att åka till Ida =)

Måste ruuusa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0