Liseberg :)

Igår var det Liseberg som stog på schemat. Hade gryymt roligt. Var nere vid 11 och inga köer alls på hela dagen kan de bli mer underbart ;) ? Andra åkatraktionen vi åkte var flumride... Kanske vi inte skulle gjort? Jag såg ut som en dränkt katt men de var kul. Vi gick gasten och min bror blev sååå sjukt rädd fan va vi skratta. En gast ville tom följa honom ut men då blev hn bara ännu mera rädd.
Det var våran familj och Morgans och när dagen började lida mot sitt slut så gick vi runt med 9 stycken stjärnvinster en jääävla hög med gossedjur och annat lite smått å gott.

- 3 stycken Marabou
- 2 stycken geisha
- 1 dummle
- 1 plopp
- 1 toblerone
- 1 kexchoklad

mmmm va gott haha fast bara 4 av dom var vår familjs.

vid halv 22.30 skulle vi åka flumride igen (jag var fortfarande inte torr). Jag tog av mig lite kläder så ja kunde ha något att värma mig med sedan och det är ja glad att jag gjorde. För de såg ut som att jag badat med kläderna på. Även bror!
Men skratta gjorde vi och folk kolla allt lite konstigt på oss när vi hoppade ur =)
Körde hem i bara underkläder och en tjock tröja till Borås. Folket på statoil hade ju lite å kolla på iaf haha!
Men helt klart den bästa Lisebergsresan på braaaaa länge =)

Måste säga GRATTIS till ADDE med som fyller år idag med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0