Mina vänner är dom bästa <3

Jobbigt att gå upp imorse kan ja lova då ja knappt fått någon sömn inatt! (vattenfast mascara is the shit) =)
Men bara att bege sig mot jobbet och den kunde inte börjat bättre då jag såg en glad Pierre vinka som en tok då han såg mig =) Gick in och börja planera upp dagen som blev helt okej. Kom väl in i lite svackor då och då men gick niice.

Väl hemma  skruva ja verkligen isär hela datorn. Fan va mycket små skruvar de finns asså haha men nu funkar den helt okej igen och det var ju de som var meningen! Sedan kom Ida, låg i sängen och kolla när hon sminkade sig och prata en massa. Blev nästan lika arg idag som ja va igår men men...

Jag är glad att jag har dom bästa vännerna. Och den som försöker få mig och Eddie ovänner kan sluta upp direkt för INGEN kommer någon sin lyckas. <3 Såååå puss på de!

Nu ska ja på mobil jakt. Minns inte vart ja gjort av den och vet att de finns sms som väntar på mig haha!

Å en sak till =) Bellabus är snart i Borås <3

Kommentarer
Postat av: izabellah

<3 Nu hemma leeeka massor :D

2009-08-04 @ 17:29:18
URL: http://izabellak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0