Nu har helgen börjat!

Då har helgen börjat nu då... Har bara massa jobb framför mig men de kommer bli kul! Får ju lite bättre betalt då med så ;)
Helt okej dag idag, ätit krabba å grejjer haha säger bara fyyyyyyy fan va äckligt det var. Kasta i mig massa godis efteråt för att få bort den äckliga smaken!

Sedan har ja beställt tid för min frallybil. Dom ska nu gå igenom hela min älskling för att kolla om han mår bra =( Så på tisdag hoppas jag frally är på bra humör ;) För de va han inte igår. Fråga Bella hon vet för hon var med och upplevde allt haha!

Ne nu väntar jag bara på att mina små pumpor ska bli klara sen ska ja sova ;)

Kommentarer
Postat av: izabellah

din bil mår ABSOLUT inte bra ! :O Vaddå ta en extra paus på statoil . totalt pinsamt men skiiit kul <3 hade jätte kul babe <3..

2009-08-08 @ 11:23:42
URL: http://izabellak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0