Singel & Sökande <3




Kom hit ska ja visa dig vad jag kan!
Jag gillar tjejer med stora BRÖST!
Om du vill slå en pling får du höra min röst!
Just nu är jag singel och sökande och söker dig som är EJ rökande!
Vill du få en + poäng? Ansträng dig då i min säng.
Har du långt och fint blondt hår ska du nog ej bli så svår!
Dricka tills vi blir rätt fulla ta med dig hem och sedan ******.
Titta på mig allihop och smsa mig om du vill bli ihop! <3





Hittat drömen till HAN nu! Eller NEJ JUST FAN =/ De går ju inte. BlondieBella I´m sorry =(

Kommentarer
Postat av: izabellah

Fan jag som tooog eddies låt på allvar :/ så tycker han inte ens om blondiner :( min väääärld går undet.. hahahahahhaha

2009-08-07 @ 12:47:32
URL: http://izabellak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0