Söndag!

Får skämmas lite som inte han uppdatera er igår men dagen var väldigt fart fylls måste jag säga!

Först jobba till 15. Sedan satt jag borta hos Jennie en timma ca och tog en cigg och prata lite. Sedan hem fort in i duschen och iväg till stan och träffade David en stund. Snacka massa skit å tog en cigg eller kanske två ;) Sedan hem igen och då kom Ida & Jennifer på kaffe å bulle! =) Sedan körde jag mamma + 3 till stan och då satt vi hos Ann. Blev att kasta dart en gång med men trodde vi att vi skulle vinna emot någon som varit med i sm ;) Haha nee de gick inte! Sedan åkte ja hem till Ida, Snacka lite skit och sedan var ja rädd. =P Prata lite med Eddsan och sedan var det allt blunda som gällde.

Idag jobbar jag också =) Är hemma nu en stund mitt på dagen för att sedan jobba ikväll igen och sen hem till Ida =) Ska ju va sambo med henne i en vecka nu grr ;)

Men nu vet ni iaf vad som händer i mitt liv. Bara jobb och flänger överallt på minsta tid som finns. Ingen ro att vara hemma =)

Nu ska ja sova en stund, blev inte så mkt utav de denna natten. Sedan ska ja packa =) Sen back to work 14.30 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0