Sovit bort en hel lördag!

Det är vad jag gjort, roligt? Onej men är iaf utvilad till max. Låg i sängen och skicka lite sms med * tills ja blev otroligt trött! Och klockan var väl 18.30 kommer ihåg att bror kom och fråga om ja skulle sova. Mitt svar var NEJ absolut inte bara vila lite. Vaknar upp igen strax innan 22 bra gjort. Där försvan min kväll... Men hoppa in i duschen väldigt fort. Sedan in till stan, plockade upp Jenny och åkte till donken ch drack kaffe å prata med Morgan. Nu har hon även fått sina efterlängtade saker. Och Frida hon har dina böcker nu också!
Åkte sedan å lämnade henne och begav  mig mot Sjömarken och plocka upp två grabbs å körde dom till staden sedan raka vägen hem för min del =) Ligger i sängen nu igen och ska slå igen dom gröna. Men fråga mig inte hur ja ska lyckas för ja är inte ett dugg trött!!!

Ta en sista cigg och sedan måååååste jag sova! =( Upp tidigt imon ju. Om 4,5 timmar för att va exakt. Hur ska detta gå?


* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0