Vad allt kan bli bra av ett telefonsamtal!

Vaknade imorse utav att Ida ringde och väckte mig. Vi skulle in till stan och hon skulle tattuera sig men så blev de inte pga att det var stängt. Alltid är det något. Sedan till netonnet och köpte saker så ja kan koppla in mitt ljud =) Morgan kommer och gör det senare =) Värsta nice asså ;) Sedan mekonomen =)

Magda (min chef) ringde imorse också och frågade om ja ville jobba september ut! Svara självklart JA så underbart så nu har jag fått förlängt sedan får vi som sagt se efter september vad som händer men ja kommer nog få stanna kvar där! <3

Livet är ju bara så underbart nu så de finns inte. Allt kan vända så fort och jag är nog gladast just nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0