Vilken dag <3

Kom hem till Ida där maten var färdig riktigt gott =) Sedan ut å gå med hunden och hoppa in i duschen =) Sedan var det bara att bege sig mot staden och möta Eddsan <3 En cigg eller 10 å kaffe på de =) Galet mys var det iaf. Kan ju inte säga att det inte var trevligt ;)

Nu sitter jag och sambon med varsin dator i knät med popcorn emellan oss och tv på de. Sociala vi är! Men roligt har vi. Jag försöker få Kim att bjuda på kaffe, hmm går väl sådär han vågar inte ta hem så fina flickor när han har de så stökigt haha ;) Försöker locka med popcorn nu men hmm får väl se hur det går.

Första gången jag sett Robbins gulliga sida nu. Shit happy for you <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag visste väl att det fanns någonstans, jag hittade den! =D <3

2009-08-14 @ 00:12:11
URL: http://iiidanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0