FREDAG!

Vart en fullspäckad dag som vanligt. Jobbat sedan hem en snabbis och slog in lite julklappar. Sen blev de köpa pizza och åkte ut till mamma och åt. Bror och hjärtat har varit i garaget i många timmar nu dom borde frysa ;) Jennie har vart här en sväng också alltid trevligt.

Imorgon får vi se vad som händer blir väl en dag i D-fors kan ja tänka mig för min crosskåta pojkvän ska la fixa med massor.

Tänkte jag skulle bjuda på mig själv. Ett klipp från förra årets Dreamhack. Fick 2 timmar på mig innan man skulle befinna sig på scenen. Aj då. Jag är ingen scen mäniska kolla och se. Haha skäms men som sagt bjuder på mig själv idag!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Så söt du är <3

2009-12-19 @ 21:08:28
URL: http://smabarnochtuffabilar.blogg.se/
Postat av: Izabellah

HAHA! jag är oxå singel o sööökande.. hahaha!! sköönaste!

2009-12-23 @ 17:23:11
URL: http://izabellak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0