Äntligen fredag

Denna veckan har gått sjukt fort tycker jag. Pang så var det fredag men inte klagar jag för det!
Spelat in en ny låt i skolan idag de blev väl sådär så ska göra om det nästa vecka tänkte jag men nu har jag lärt mig hela kanon iaf!

Jag och Jenny har haft pepptalk ikväll verkligen peppat varandra NOT! Haha desto mer vi prata desto mer deppiga blev vi kändes de lite som men de behövs de med ibland prata om allt som ingen egentligen ska bry sig om förutom man själv.

Saknar min dennis en massa nu också, tur att han kommer till mig imorgon annars vet ja inte vad ja skulle göra.

Jag MÅSTE sluta röka nu, jag blir så sur på mig själv att jag aldrig lyckas med skiten. Jag vill ju så gärna, men vad ska man behöva mer än vilja egentligen?

Ne nu ska ja kolla på min serie!


Kommentarer
Postat av: Nattis

oo grattis bara 110 dagar kvar, vad sknt, även om det kanske e mycket i slutet!

Vad då din serie??

2009-02-21 @ 18:10:06
URL: http://moveahead.blogg.se/
Postat av: Sandra Gee

Hihi ja du hade skrivit det redan till mig :) hihi.. jag ahr bara itne haft tid att kolla bloggen i helgen..



Matchen gick bra.. men inte tillräckligt.. vi borde vunnit, vi var bättre.. men det blev 3-3-- jag sköt bara i stolparna och ribban hela tiden.. :(



Och i fredags festade jag hårt.. Festade även lite lätt igår också ahha.. själv då?.. haft en skojig helg? :P



KRAMEN!

Sandra

2009-02-22 @ 16:55:08
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0