Energikick <3

Jag har varit kass på att skriva i helgen men ja har haft fullt upp hela tiden.

I lördags kom Dennis Jenny å Jim hit så satt vi å käka massa god mat spela wii och ngt annat spel och drack massa öl. Hade riktigt roligt sedan blev de dags för krogen, mindre kul men de dög iaf.
Igår slöa man i soffan hela dagen och var helt död men idag har ja massa energi.

Dagen börja med sovmorgon, de bästa som finns sedan skolan där de va så slött så, men planerade en massa inför de sista med projektarbetet så de är väl mer eller mindre klart på onsdag :D

Sedan hem och käka sedan städat hela mitt rum och vid halv 7 ska ja åka och sola de är jag värd idag tralala <3

Sedan fick ja den roliga nyheten att ja får lön på onsdag =) Det hade inte jag räknat med alls så dom pengarna lägger man på resan ner till B Hampus i Halmstad. Sedan vet ja en till rolig sak men den kan inte jag säga till er för då tar det roliga slut :( Men de är något mycket bra =)

Sen ska ja dra ner på rökningen nu så de blir bara 5 cigg om dagen och det måste jag klara annars vettifan va ja gör. Idag har de gått bra än så länge. Men eftersom ja aldrig klarat sluta röka innan så får ja väl trappa ner på det och försöka på de sättet istället.  Håller tummarna för mig själv. Men nu är det verkligen på allvar. Ja har inte råd att röka haha.

Funderar på att plugga lite på något ämne nu kanske, när man ändå har energin på topp menar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0