Energin?

Ja den verkar inte direkt ta slut, jag har hunnit kolla ett avsnitt på tre kronor varit iväg och solat. Tagit en LÅÅÅÅNG dusch hinna göra sönder en tröja och prata med baby sedan ja skrev sist!

men energin tar inte slut. Kommer jag lägga mig nu kommer jag snurra runt i sängen i flera timmar innan jag kan somna. Men men får väl bli lite mer avsnitt av tre kronor och hoppas på att tröttheten kommer smygande.

Nu ska jag ta min sista cigg för dagen iaf! YES Kicki klara 5 cigg på en dag, inte dåligt för att va jag! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Mm det va jäkligt tråkigt.. Tack för att du höll tummarna!! Synd att det inte hjälpte bara HAHA :P



Hoppas vi vinner på fredag! :P



Aha så du va ute lite i helgen också då :P SkoJ! Jodå min helg va skoJ! men jag fick inte mycket sömn..'



Nja mycket träning i veckan.. ska börja träna gym nu imån igen Äntligen.. idag va det innebandy.. onsdag innebandy.. torsdag gym eller innebandymatch.. fredag match.. lördag tjejmiddag/fest :p



Själv då?



KRAM

2009-02-24 @ 00:59:52
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Vilken fin blogg header du har

2009-02-24 @ 02:00:19
URL: http://middemadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0