Gladare än gladast!

För de först glömde ja säga igår att vi fått våra studenttröjor :) Och studentmössorna kommer om 2 veckor hihi! :)

Idag har man jobbat med projekt arbetet i 4 timmar och nu kan vi inte göra mer nu ligger sakerna för tryckning och de kan inte tryckas innan 18 mars ! Iofs långt kvar men nu är det bara vänta!

Idag så har jag massa jag vill göra sedan om ja orkar är ju en annan fråga! ;)

Men iaf...
SOLA
rensa min gamla dator och ta bort allt som är mitt.
skriva en uppgift i naturkunskap.
börja på my book så de inte är lika mycket att göra imorgon.
Sedan finns det självklart massa mer småsaker som behöver göras men detta är det viktigaste just nu iaf :)

Snart är det helg igen också! Veckorna går så sjukt fort !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0