Golf inte Innebandy!

Detta har verkligen varit min dag, shiit :) var ju hos tandläkaren först och som vanligt så fanns de inga hål. Har aldrig haft och tänker aldrig ha ;) Sedan blev det hem och hade de gött. Ja å mamma har haft en bra dag tycker jag! Vid halv 9 så åkte jag och mamma till Morgon och kollade på MIN just precis MIN fina golf som är i mina ägor nu! En helt okej bil om jag får säga det själv. Finns inget att klaga på den rullar i ett år nu och de är gött :) Sedan fick ja världens bästa present av mamma men jag säger inte vad förän på min födelsedag! :) Några vet och tycker ja är lite bortskämd haha men de tycker inte jag :) Jag är värd de faktiskt =P

Nu ska ja hoppa upp i min säng och sova för imon ska ja leka med Jenny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0