Håller alla mina två tummar!

Vaknade hyffsat tidigt idag för att vara mig. Hur skönt är inte de ;) Idag kan det bli en rolig dag! Förutom att jag ska till tandläkaren klockan 1. Hatar att gå dit men de måste väl också göras ibland kan ja tänka mig. Mormor ska köra img dit eftersom min familj ska på utflykt idag när det är lov och allt. Ska ta ett snack med mormor också lite senare om vad kan jag skriva sedan då ja vet om ja får ett posetivt eller negativt svar!

Igår så kidnappade jag Jenny och vi åkte ut till Frida & lille Philip för en myskväll. Chips dipp och apor och Beck på tvn. Var riktigt mysigt måste jag säga! Mer sånna kvällar tack.

Vad ska man hitta på mer för kul detta lovet då? Allt kan iofs hänga på detta svar jag kommer få idag så vi får väl se.

I helgen ska ja iaf till min Baby <3

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Åh skoj! Min helg va likadan faktist! Fest blandat med myskväll :)

hehe



Kram

2009-02-09 @ 17:06:21
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0