Jag är bäst !

Sitter här hemma nu och jag har inte rökt sedan imorse halv 8! Hur bra är inte det då? Okej att jag fått lite utbrott ibland på en massa människor men de får dom ta!

Annars har de varit lugnt idag, körde Jörgen till någon och så. Sedan har Ann & lasse vart här!

Spelat wii med min minsta bror idag också och ja förlorade båda gångerna :(

Nu ska ja snart lägga mig i sängen och plugga inför provet som jag har imorgon!

Imon ska ja till älsklingssyss också! Vi ska ta en kvällsfika inne i stan imon och enbart ha massa girltalk :) De kommer nog bli kanon mysigt tror jag! Sedan även åka och träffa en kompis lite fort tror ja eller så blir de på lördag! Sedan blir de kalas på lördag också =)

Lovar att försöka uppdatera i helgen nere i mitt älskade göteborg <3

Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej! Passar på att slinka in här för att titta runt lite efter att jag varit inne på en blogg där du skrivit en kommentar och blev nyfiken på din blogg. Trevlig, fin och bra blogg du har och hoppas du inte har något emot oväntade besökare. Välkommen till en titt hos mig. Ha det bra.

2009-02-27 @ 02:42:54
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0