Larm på respons tryck!

Ja idag har vart en helt okej dag måste jag ju bara säga! Vaknade sent utvilad och glad sedan dags för skolan. Hade ett prov som inte gick alls bra men de är så de är ibland. Efter de hade vi något spel på en lektion ganska fun faktiskt. Sedan blev de att åka till Respons Tryck för mig och Lowisa och jobba.
Jobbat från 16-21.30 alltid gött med pengar!
När vi skulle gå däremot hörde i ett konstigt skratt ja fick ju för mig att kolla runt lite och se vad detta skumma ljud kom ifrån. vad jag innte visste var att halva byggnaden var larmad så smarta Kicki satte igång larmet, tack och lov fanns 1 person till där som kunde stänga av de och fick ringa och säga att två förvirrade personer inte visste att de va larm. Pinsamt men vad vi skratta åt de efteråt. De skumma skrattet kom ifrån en dator men de kunde ju inte vi veta! Vi blev rädda haha!

Imon börjar fotningen inför vårat projektarbete som snart är klart! Helt underbart! Sedan blir det jobba från 11 till kvällen! Beror på hur fort vi jobbar.

Saknar min underbara Dennis en massa också, men han kommer på fredag <33 Wiiie :D

Kommentarer
Postat av: Ballabruttan

trevlig blogg!

2009-02-04 @ 07:16:07
URL: http://ballabruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0