Min dag <3

Min dag har varit helt underbart bra. När ja vaknade imorse så va de en massa sms å missade samtal så ja var glad att ja satte den på ljudlös igår!

När ja kom till skolan blev de en massa grattis osv alltid kul!

Fått en massa bra saker också! Wiiie :)
Presentkort på statoil :) Hur bra som helst nu när man har bil.
Mamma betalar försäkringen på bilen i 1 år.
Stav till tungan
Shampoo + balsam
Frallybil =)
Pengar
Chocklad
Sedan fick jag tio röda rosor utav min Dennis så otroligt fina var dom <3

Sedan ringde Hampus och sjöng lite för mig haha så gulligt.

Och tack för alla alla sms osv :) Ni har gjort min dag <3

  Dom fina rosorna av Dennis :)

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Hihi vilken kul dag du verkar hafT!



tack gumman!



haha ja jag väntar mig en god tårta som levereras till min dörr imån :P

2009-02-18 @ 01:59:44
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Anna

Grattis i efterskott =)

2009-02-18 @ 09:23:44
URL: http://annishanule.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0